måndag 31 januari 2011

Dagens fråga





Hur ofta rider ni ut?
Ja denna fråga är så olika från ryttare till ryttare. Så jag ställer denna för att jag är lite nyfiken hur ofta rider ni ut? och vad gör ni när ni rider ut?

Jag rider ut den mesta delen av tiden då jag rider. Jag använder naturen som ridhus tränar dressyr och kondition och mycket annat ute i skogen. Jag rider i paddock max TVÅ gånger i vackan! och Ubbe han älskar att vara i naturen han ger så mycket mer när han får komma ut i skogen och bli riden. Så när vi kommer till paddocken så tycker han att det är kul och få komma dit och bli riden. Och jag tycker dessutom det är roligt och rida ut. Så både jag och Ubbe ger med om vi får komma till paddocken bara en till två gånger i veckan och träna då ger vi allt båda två oftast.


Om man använder sin fantasi så kan finns det inga begränsnigar!


Inga kommentarer: