söndag 30 januari 2011

Och Sture kan bo hos mig!

I går så hade vi shrek maraton också men det har inte med saken och göra. Min kompis ringde mig Carro och hon var på en fest eller så var det jag som ringde henne. Spela roll jag belv runt flyttad hela tiden mellan olika personer. Och jag snckade med Kims mamma Moude (jag tror hon heter så) men i alla fall så snacka hon om att jag skulle ta med mig Sture upp till Sundsvall. Och set jag kommer ihåg var "min son vill ha en jack russel" och jag tycker "Nej det vill han egentligen inte ha." Missuppfatta mig rätt jag älskar Sture man nja en jackrussel är väldigt mycket hund.

Och sen tyckte hon att jag och Sture skulle komma och hälsa på och då fick jag höra. "Men Sture kan bo hos mig." haha ja det tyckte jag var ganska kul för om jag nu komemr flytta upp till Sundsvall. Ja jag planerar att plugga där uppe så kanske jag inte ens tar med han upp dit efter som jag ska eller ja om jag får så ska jag ha Ubbe med mig. Så ja sen plugget och hästen och plus Sture ja jag kommer nog ha tid men det kommer och bli tajt med tid. Ja jag ska ta med han hit till Gotland men jag bor granne med skolan och vi har raster hur mycket raster som helst och vi slutar relativt tidigt och ja han kommer vara ensam max två timmar på dagarna. Men men jag får se om jag tar med han till s-vall. Men det var kul när hon sa hela tiden upprepande gånger, "och sture kan bo hos mig." Ni anar inte hur mycket jag skattade då.
Sötaste Sture bus<3 kan inte vänta tills han kommer hit till mig<3

1 kommentar:

Carro sa...

Haha, jag hade skitkul när vi pratade med dig i telen igår xD